Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Att organisera ett pysselrum del 1

Jag har ett eget rum att pyssla i! Det är ju egentligen LYX, men i mitt fall är det katastrof; jag kommer inte ens in i det pga. alla saker som jag bara slängt in där… Så den här semesterveckan i januari har jag tänkt mej att bringa ordning i kaoset så att jag, och ev. Cloud, kan sitta där inne och pyssla!

‘Före’ -bilderna är pinsamma, men det kan ju bara bli bättre, eller hur?? Fotona är tagna i går kväll, så färgerna är lite mysko.

Jaha, nu har du sett min röra… Följ gärna min städning så jag får motivation att göra klart!

//Kada

Single Post Navigation

4 thoughts on “Att organisera ett pysselrum del 1

  1. isingen on said:

    Oj Kada, ser ut som om du kommer att få fullt upp i veckan….
    Men ser fram emot att se efterbilderna!

  2. Jadu, min enkvadratsskrubb var fasen inte mycket bättre förra veckan. Tog en dag att bringa ordning och jag skulle kunna fortsätta. När jag hade ett rum att hålla till i blev det med helt sjuuukt stökigt.

    Det finns bildbevis på min hemsida! 😀

  3. Det ska bli spännande att se din framfart i pysselrummet!! 😀

  4. umenorskan on said:

    Tror mitt är nästan lika kaotisk, bara lite mindre potentiell bordsyta.. Ska bli spännande att se hur mycket du hunnit till det nyaste inlägget.

Kommentera

