Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grovrensat

Steg ett i min organisering av pysselrummet blir att få bort alla saker ur rummet som inte hör dit! Och det är inte lite… Efter en hel dag + några timmar börjar det bli lite luft i rummet… Måste iväg några timmar nu men hoppas kunna fortsätta ikväll och imorgon – kanske måste jag börja jobba redan på torsdag istället för nästa tisdag, min högra hand i butiken, M, är sjuk 😦  Hon fick influensa i helgen… Idag verkar hon liiite bättre men hostade rejält när jag pratade med henne tidigare idag. MEN jag ska inte ta ut nåt i förskott, vi får se. Tillsvidare fortsätter jag röja… Så här ser det ut nu:

Visst är det liiite bättre åtminstone?

 

//Kada

Single Post Navigation

2 thoughts on “Grovrensat

  1. isingen on said:

    liite bättre är det allt! Hoppas din kollega snart kryar på sig så du kan fortsätta enligt planerna.

  2. Det börjar ta sig!:) Det ska bli skoj att följa din upprensning av pysselrummet…

Kommentera

