Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Fortsättningen fördröjd…

Hann en bra bit igår, tog alla sysakerna och bar ner det mesta i källaren så nu är flera hyllplan i bokhyllorna lediga 🙂

Idag måste jag dock jobba, stackars M har fått influensa… Inget att göra åt, bara hoppas hon snart blir frisk! Jag fortsätter mitt röjande så fort jag får chansen, jag räknar med att Cloud och jag ska scrappa i mitt rum redan på måndag kväll! Skrivbordet är nästa projekt att röja av helt enkelt.

Välkommen till Creativica idag då vi öppnar butiken igen efter vårt uppehåll!

Ha en bra dag!

//Kada

 

http://www.creativica.se

Single Post Navigation

Kommentera

