Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Höst LO och spillbitskort

Vår sommargranne, engelske Richard fyller år i juli och jag har gjort ett spillbitskort som råkade bli monokromatiskt i grönt…

Jag är just nu inne i en period när jag inte inkar/chalkar så mycket, istället tog jag fram penna och linjal och ritade streck runt, det var riktigt länge sen jag gjorde det. Inspirationen fick jag på en surfrunda igår, men tyvärr har jag glömt VAR! Känner du igen att du gjort ett liknande kort får du gärna lämna en länk i kommentaren.

Och så har jag gjort en LO till min scrapkompis Cloud; det är hennes dotter som är modell 🙂

Bakgrunden är Maja Design och sen är det massor av blommor och några spillbitar papper (också Maja) samt en urklippt figur från Graphic 45’s pappersserie Once upon a Springtime, bling mm.

och en närbild:

En av blingstenarna har visst hamnat lite tokigt ser jag nu; den ska täcka hålet var meningen…

 

Allt för idag, tillbaka till jobbet!

Kramiz Kada

 

 

Single Post Navigation

Kommentera

