Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Drömmar bortom horisonten…

Så heter min LO som jag tävlat med hos Papirdokkene med den gångna veckan:-)

(Forumet har Sommarscrap – en utmaning i veckan hela sommaren.)

 

Jag tog ett älsklingskort som jag redan scrappat en gång, och ”lekte” med både papper, stämplar och dekorationer – oerhört befriande!0

Det är dels nya Maja-papper, dels bitar av ett vinterpapper från Bo Bunny som jag hade i spillbitshögen! ”Blommorna” är nåt jag hade i gömmorna, de är epoxy stickers från AMM. Textstämplarna, där även måsarna och sjömärkena finns, är helt nya kit från YouDo. Bokstäverna, både de vita och de olikfärgade är från min USA-resa -08… Inte dumt att få använt lite; kan ju ta fram dem när jag skapar till mej själv, inte när jag gör nåt som ska visas i butiken…

Hur det gick i tävlingen vet jag inte förrän på måndag ;-).

Ha en skön helg!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Drömmar bortom horisonten…

  1. Den här layouten gillade jag verkligen!!!! Kanonfin!
    Kram, Jenny

Kommentera

