Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Spanar

JAG HAR SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här är en LO jag gjort med papper jag köpte hos min nya kollega i stan. Hon gillar färgstarkt precis som jag 🙂 I min butik hittar du ju allt möjligt, men jag kan ju inte ha ALLT, så när jag hittar nåt jag gillar nån annan stans så köper jag ju såklart det, scrappare som jag är! *ler*

Hur som helst, här har jag lekt med ett foto på Sten-Ove och en av våra kompisar som var på besök för några somrar sen…

REMSOR… Har inspirerats av Cloud och tagit vara på spillbitar, delar ur den remsa man skär bort osv.

Ha en bra dag!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Spanar

  1. Läckert Karin! Kul m måsen som spanar runt oxå 🙂

Kommentera

