Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Utmanad!

Hos Papirdokkene fick jag en personlig utmaning; att inspireras av den här bilden:

WOW, den är ju sååå fin! Plötslig kom jag på att jag nånstans har ett foto på näckrosor i vår damm och jag hittade det faktiskt också. Det här är en snabbscrappad LO som jag blev riktigt nöjd med. Inte tänkt så mycket, bara gjort 🙂

Förutom motivet tog jag fasta på grönt och vitt med röda detaljer som det ju är i näckrosknopparna på fotot.

Spillbitar, en stickersrad, bokstäver från USA-resan, utstansade blommor och så glitterlim, glossy-accents och ett par dekorationer i form av en fjäril och en trollslända… Perfekt utmaning för mej idag, ska nog scrappa med Cloud lite senare idag desstutom!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Utmanad!

  1. Underbart Karin!

Kommentera

