Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Minialbum: Teneriffa -04

ÄNTLIGEN KLAR med mitt första minialbum, påbörjat i slutet av förra sommaren… Jag är sååå bra på att börja på en massa saker, sämre på att göra klart, hmm. Så jag är såååå STOLT över att detta nu är helt avslutat!!! Många mörka måndagskvällar hos Cloud i höstas gjorde att det var näästan färdigt redan i vintras liksom. Igår hittade jag hotell-namnet som var sista pusselbiten och glossade lite detaljer.

Albumet är gjort av en hel massa spillbitar, tema till största delen blått och grönt… Mönstrat och cardstock i olika storlekar; hur kul som helst att leka med!!!

Här är mitt slutresultat:

Detta bildspel kräver JavaScript.

En salig blandning av papper, tekniker mm – prova vetja – vem har sagt att allt måste vara lika för att höra ihop?

Röjer som bäst i mitt pysselrum och hittar massor av halvfärdiga eller nyss påbörjade projekt; kanske kan jag göra klart nåt/några i morgon när jag ska scrappa med Cloud mfl. igen :-))

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

