Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrapträff 15/7

Igår var vi några tjejer som samlades i butikens kursrum och scrappade hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen! Det var hur mysigt som helst och väldigt avkopplande!!! Jag gjorde dels ett kort till min bror och blivande svägerska som förlovat sej i veckan under sin utlandssemester, dels gjorde jag klart ett av alla U.F.On jag hittat i mitt pysselrum (UnFinished Object) och så började jag med omslaget på min inspirationsbok!

Här är de klara alstren:

Lekt med spillbitar, utstansat, stämplar och Liquid Pearls 🙂 Jag kan nog pyssla i typ 10 år med allt jag har liggande i mitt pysselrum…

Här är mitt UFO, en Lo med min älskade mormor som inte finns på alltför många foton…

Lekte med de nya stämplar jag fick av Marie B/Lillylva, stickers och min nuvande favvostans Stamp & Punch Flower Jag tycker blomman är helt underbar, inte helt symmentrisk och mycket användbar! (samma blomstans blev näckrosor tidigare i veckan!)

Just nu ligger några minialbumsidor på tork, kanske hinner jag blogga hela DET klara UFO:t senare idag 😉

Kram i solen!

/Kada

Single Post Navigation

Kommentera

