Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Grattiskort till Mormor

På tisdag fyller min älskade mormor 91 år! Japp, hon har blivit till åren, har flyttat till boende men mår helt ok! Jag träffar henne alltför sällan, men ett grattiskort är ju ett måste. Så det här gjorde jag när jag scrappade med Cloud i måndags kväll:

Mycket lättgjord, passade mej bra när jag var så slut efter helgens mässa… Ett fint mönsterark (BG ur ett gammalt 6×6-block) fick sällskap med en ihop-byggd blomma, ett band och en textruta. Dekorerat med självhäftande halvpärlor, ett par nålar, en charm.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Grattiskort till Mormor

  1. Det enkla är oftast det snyggaste tycker jag! Jättesött! Det bir din mormor garanterat glad för! 🙂

  2. Jättefint!

Kommentera

