Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

DokkeMaraton, uppgift nr 1

Papirdokkene har en rolig hösttävling och jag ska försöka vara med i varje omgång har jag tänkt! Nu är röstningen avslutad, jag fick hela EN poäng att ta med mej till nästa runda – totalpoängen är vad som räknas. Ingen risk jag vinner, men det är kul att utmana sej själv och testa nya saker osv.

Första uppgiften var att skapa något i papper som inte var kvadratiskt och att använda minst 3 olika skriftsätt.

Mitt första bidrag skapade jag måndag 5/9, hela 2 dagar före deadline… Bestämde mej för att denna utmaning passade bra till mitt EGO-album där jag scrappar om och till mej själv. Min kärlek till sommar, sol och hav:

Maja Design sommartider passade bra till fotot jag hade liggande, det är från Marstrand-07. Spillbitar rakt över, faktiskt! En halva papper blev bakgrund, små bitar kompletterade. Sommar är rub-ons med 3D-lack, sol & hav är utstansat. Sommartider är från remsan jag skar bort, Forever är en knapp/flat back…

Nu är det dags att ge sej på nästa uppgift (en skiss som ska FÖLJAS) – det blir totalt 5 st uppgifter, 2 veckor har man på sej varje gång.

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “DokkeMaraton, uppgift nr 1

  1. Synes denne var skikkelig flott 🙂
    Lykke til videre i DM, klem 🙂

Kommentera

