Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrappat för butiken

Det blir mest alster dit just nu; både för Scrappa dej Lycklig och för att täcka upp för DT-medlemmar (EN, Cloud, som är ute och reser). Här är det som kommit i Creativicas blogg den senaste tiden:

Idag jobbar jag med bokföring, snörvlar och försöker ta det lugnt; jag SKA vara frisk till helgen då det är dags för mässa i Karlstad!

Single Post Navigation

One thought on “Scrappat för butiken

  1. Krya nu på dej, Karin! Så du orkar i helgen..Själv hoppar jag över denna gången.

    Gillade den nedersta layouten här…när jag först tittade på den så såg det ut som om där verkligen stod någon på den! Vilken 3D-effekt!
    Kram på dej! Kommer in endera dagen och hälsar på när jag har vägarna förbi!
    /Jenni

Kommentera

