Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrappat a la Micaela!

Förra veckan på scrap-cirkeln hade vi Micaela/Vildvittran som gäst och inspirerades till lite tuffare/mörkar stil. Jag hade superkul och blev för en gång skull helt klar direkt samma kväll!!!

En sida till mitt project ”bröllopsgåva”… 🙂

Svärtat och skynklad – men den är allt ganska ”snäll” ändå? Men lite grunch hoppas jag, för det var meningen… De fina metall-dekorationerna har jag fått av finaste Marie-71 – STORT TACK! Här känns de helt rätt, hela LOn är ju en gåva jag ska ge bort!

Ha en skön kväll!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

One thought on “Scrappat a la Micaela!

  1. Den blev HUR läcker som helst ju!
    *gillar massor*

    Kram, Jenny

Kommentera

