Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Kavajkort till pappa

Vi firade ”Fars dag” en vecka senare i år, igår. Jag var med på Lenas kortkurs för ett tag sen och gjorde ett härligt kavaj-kort att ge honom. Jag fick utsidan klar på kursen, insidan gjorde jag igår förmiddag… 🙂

Så här blev det tillslut:

Vi använde papper från Maja Designs jul/vinterserie Vintage Winter som kom i oktober, de funkar till allt möjligt, som vanligt! Svamparna hittade jag bland mina spillpapper här hemma, helt otroligt så bra de matchade 🙂

Single Post Navigation

2 thoughts on “Kavajkort till pappa

  1. Denne her var skikkelig tøff, altså.
    Tenkt jeg skal prøve meg på en sånn engang.

  2. Oi, så stilig denne var!!!
    Flott herrekort/konfirmantkort :o)
    Klem, Heidi

Kommentera

