Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Bokkort till brudparet

Snälla Lena hjälpte mej göra ett bokkort häromveckan; jag missade den kursen när vi hade den i butiken. Det var inte svårt, möjligen lite pilligt, men jättekul! Det var också en mycket uppskattad gåva till gårdagens brudpar 🙂 Ger man bort pengar eller presentkort kan man lägga/fästa detta i kortet.

Jag har blandat Maja Designs senaste julpapper med urklippta blommor ur papper från mina samlingar, nya blommor från butiken men spets från en loppis… Som jag brukar skapa när jag gör till mej själv 🙂

Nu ska här plockas undan lite, i eftermiddag kommer H hit på adventsfika!

Ha en härlig söndag!

Kramiz K

Single Post Navigation

One thought on “Bokkort till brudparet

  1. Åh, det blev SÅ snyggt detta kort! Mycket välgjort! Jag har ju haft förmånen att se det live oxå, foton gör tyvärr inte alltid full rättvisa 🙂

Kommentera

