Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Extra julklapp!

När jag skickade julgåvan till min hemliga julklappsmottagare på Papirdokkene så tog posten väldigt god tid på sej, så efter TVÅ veckor skickade jag ett nytt paket. De kom fram samtidigt båda två… Nu har jag fått en överaskningsgåva av mottagaren 🙂

TACK TACK TACK så jättemycket, helt perfekt 🙂 Blommor och bokstäver – mer jag kan det nog inte bli – eller?

Och vad ännu bättre är; jag hade tur i lottningen och blev januari månads ”Lykkedokka” på forumet; det betyder att alla som vill kan skicka mej en lite gåva och bland dem som gör det ska jag sen lotta en som blir Lykkedokka nästa månad 🙂 Ett paket har redan kommit, och fler har velat ha min adress så det blir spännande att hämta posten framöver! Jag gör ett inlägg med alla gåvorna när januari är slut.

 

Single Post Navigation

One thought on “Extra julklapp!

  1. Åh, va mysigt! Och Primas blommor……. Aj lööööv! Grattis!

Kommentera

