Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Vecka för vecka – sidan 2

Idag hittar du den här i butikens blogg, ibland bloggar jag ju där 🙂

I Uddevalla med omnejd har vintern inte startat med så värst mycket snö i år… Här är förra veckans lilla sida – en stor händelse vecka 2 var att vakna till en snöig värld (som var borta morgonen därpå). Igår kom det  snö igen, återstår att se hur länge den ligger kvar…

Jag har använt spillbitar av papper från julkortstillverkningen; de passar jättebra till snömotiv! Några dekorationer hade också blivit över och hamnade här. Min sida är ca 11 x 17,5 cm.

Idag tänkte jag göra sidan 3 – om våra små älsklingar som inte vill sova på nätterna just nu….

Single Post Navigation

3 thoughts on “Vecka för vecka – sidan 2

  1. Anna Wallin on said:

    Mkt fin vintrig LO i mitt tycke.
    Jasså, raringarna håller husse o matte vakna ännu….
    Ack ja, de små liven.

  2. for en stemningsfull LO. Nydelig.

  3. Flott LO med vakkert vinterbilde!!
    Klem, Heidi

Kommentera

