Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Vintage-scrappat!

Jag blev utmanad hos Papirdokkene att scrappa ett alster i Vintage-stil… Inte mycket som är ”jag” här kanske men kul var det! Snabbt också; ca 1,5 tim – jag som kan hålla på en hel dag ibland… Rosa/lila färg-kombo fick det bli pga toner i fotona.

Fådd blomma och gjord blomma, spets, knappar och die-kutz från Craft Robon som jag hade liggande. KUL och annorlunda för att vara jag. Den grönaktiga blomman gjorde jag på Sandys kurs förra veckan, trodde inte jag skulle använda den så snabbt!

Chalkat dekorationerna för att de inte skulle vara kritvita; min nya favvochalk är distressdynan Iced Spruce ur jul-kittet som kom i höstas.

Papper; Maja Design Mina Vänner samt paisleymönstrat från Daisy D

God Kväll! /K

Single Post Navigation

One thought on “Vintage-scrappat!

  1. Härligt. Det blev ju kanonfint!

Kommentera

