Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

ATC

ATC – Artistic Trading Card gillar jag att göra ibland: litet, snabbt och perfekt för att använda sina spillbitar!

Igår kväll gjorde jag ett för att skicka till denna månadens lykkedokke istället för ett vanligt kort 🙂

Jag ska vara med i swap senare den här månaden så det är lika bra jag sätter igång; länge sen jag gjorde ATC… Fotot är tyvärr lite grynigt, jag lyckas inte få det bättre trots ljuset i mitt härliga rum…

Har stämplat upp en bakside-stämpel (ja, man märker korten på baksidan med vem som gjord det, när, ev. tema, antal i serie osv.) Skurit ut i den storlek som ska vara (ALLTID 2 ½ X 3 ½ inches (63 mm X 89 mm)). ATC byter man, eller ger bort – men SÄLJER EJ.

En liten spillbit mönsterpapper limmade jag på min bas, och sen satte jag dit ett stämpelmotiv som jag stämplat på mönsterpapper. Jag gillar inte att färglägga just nu – eller inte sen ganska länge om jag ska vara ärlig….

Jag färglade kanten på hjärtat med en färgpenna för att den skulle matcha de gröna löven i bakgrundspappret och förstärkte hjärtformen med vita pärlor som jag limmade på stjärnorna i bakgrunden.

På återseende snart igen, jag har fler olika pyssel på G just nu…

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

