Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Gamla bilder på ATC

Jag har hittat bilder på några av mina allra första ATC:

Detta är de ALLRA första jag gjorde, till en swap på Stämpelsnack.
Jag satt hos Liza på PysselAktuten och pysslade en semesterdag 2007…

Bidrag till en julswapp:

Och till Alla Hjärtans Dag:

Kanske kan jag ha foton på ännu flera – bra sysselsättning att kolla runt i datorn och gamla bloggar när man som jag MÅSTE vila… SKA verkligen försöka jobba 3 timmar i eftermiddag, det borde gå…

Kramiz från en förkyld Kada

Single Post Navigation

One thought on “Gamla bilder på ATC

  1. Och jag tror minsann att jag har en av dessa i min ägo, julsäcken på rutigt papper 🙂

Kommentera

