Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrappat ROSA

Mitt favoritforum Papirdokkene har en Fargealong 2012 : Februaralongen är ROSA och jag måste ju såklart hänga på även om rosa inte är min färg… Otroligt nog hade jag faktiskt en del papper! Och foton har jag ju gott om, så här kommer en LO om en scrappträff i Värmland i början av 2007…  Jag finns själv med längst upp till vänster i röd tröja…

Jag har gjort en egen blomma av band och spets 🙂 Så kul det är att testa nya saker och så mycket roligare att scrappa med både gammalt som man kanske är lite trött på och så nåt helt nytt!

Single Post Navigation

One thought on “Scrappat ROSA

  1. annette on said:

    Stilig side! å så gøy med scrappetreff da 🙂

Kommentera

