Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Ylle-bröllop = Bröllopsdag nr 7

Ibland blir foton ”aldrig” scrappade av en eller annan anledning… I mitten av veckan tog jag tag i dessa och gjorde ett alster jag bloggar för butiken idag.

Nu har jag scrappat om hur vi brukar fira våra bröllopsdagar; med nån utflykt på tu man hand oftast! 2011 åkte vi till Gunnebo slott och trädgårdar och jag har inte scrappat de här fotona tidigare för jag var inne på att göra ett minialbum – det är så många foton jag vill ha med. MEN tiden går, det är redan februari så det fick bli en dubbel-lo och jag hittade en rolig skiss hos http://swescrapbook.blogspot.com som jag utgick ifrån. (tips om du inte vet hur du ska göra är att leta upp en skiss, utmaning eller dyl. finns alltid nån på nätet – gammal eller ny…)

Jag valde en mönstrad bakgrund till mina foton så det är inte så mycket dekorationer… Maja-papper från TRE olika serier och så bokstavsstickers såklart… Ett tips från mej idag är att klippa dekorationer ur mönsterpapper! Min scrapkompis Karin/Cloud är så bra på det, jag försöker tänka så också ibland!

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

