Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Speedscrap 5/2

Papirdokkene har Speedscrap på söndagskvällarna mellan kl. 20 och 22. Nu har jag faktiskt varit med ett par gånger; annars är det sällan den tiden jag scrappar…

I söndags löd Marilills utmaning:  I dag vil jeg sett hvite bidrag, du kan bruke forskjellige hvite nyanser men hovedfargen skal være hvit, dere kan supplere med en annen farge, men det skal være tydelig at hvitt er hovedfargen.
Grønnfargen på stilkene o.l. er lov.

Jag gjorde mitt helt vitt förutom de gula pistillerna i körsbärsblommorna och silvermetall-kanten på min pärlbrad; ska det va så ska det 😉

För att vara gjort av mej på en dryg timma så är jag jättenöjd!!! (När fotot togs var glitterlimmet inte torrt…) Vann gjorde jag inte, men jag fick i alla fall nån röst och det är jag riktigt stolt över 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

