Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Whitney Houston – tonårsidol

Bloggat för Creativica idag; där finns materiallista mm:

Det har väl inte undgått någon att “the Voice” nyligen gick bort… Musiken har hörts i radion, tidningarna har skrivit om det och program och filmer sänds i TV. När jag gick på högstadiet var Whitney större för mej än Madonna och detta mindes jag plötsligt när musiken träffade mina öron. Nåt att scrappa till min BoM! Sagt och gjort, här kommer min 8×8″ sida med ett foto jag skrivit ut från nätet som visar singelomslaget till min favoritlåt med Whitney:

Till dessa “små” layouter är spillbitar och 6×6-ark perfekta! “Rutan” till rubriken Tonårsidol har jag ritat av ur ett stickersark för att jag gillade formen helt enkelt. Blandat raka kanter med ruggade. Och till en storstjärna är ju lite bling ett måste :-)

Single Post Navigation

One thought on “Whitney Houston – tonårsidol

  1. Stilig LO! Akkurat slik vi husker henne fra våre yngre dager. Husker jeg fikk en kassett av henne da jeg fyldte 12 år. Det var stort, det!

Kommentera

