Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Pastellfärger till maken

Sten-Ove fick ett album av mej för några år sen och det fyller jag på lite då och då. Nu har jag scrappat ett par foton som legat riktigt länge,  vilken skön känsla det ger! Massor av spillbitar fick jag använt också 🙂

Jag har också använt massor av bokstäver från ett ark med die-cuts som legat här i evigheter. Som vanligt är det inte tillräckligt många av varje bokstav, men det löste jag genom att rita av de som fanns på spillbitar av mönstrat papper. Glossat allihop så min sida är lite bucklig just nu.

Jag har använt en färgutmaning från Swe Scrapbook och skickar in LOn till Papirdokkenes Pastell-utmaning. Jag skickar också ett TACK till Umenorskan som inspirerade mej att bygga ihop papperblommor till nya blommor!

Länkar:

http://swescrapbook.blogspot.com/2012/02/fargtema-v8.html

http://papirdokkene.blogspot.com/2012/02/utfordring-22-farger.html

http://umenorskan.blogspot.com/2012/01/pimpe-gamle-blomster.html

Single Post Navigation

2 thoughts on “Pastellfärger till maken

  1. Herlig LO Kada, og jammen en kjekk mann du har:))
    Alltid deilig å få brukt opp rester som blir liggende! Herlige pastellfarger, og en kul blomst du har på høyresiden:))

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker.

    Smil fra Anne:)

  2. Så flott denne var 🙂 Herlige farger og et stilig oppsett 🙂

    Takk for at du scrapper med papirdokkene

Kommentera

