Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Canvas-tavla

På cirkel-kvällen i torsdags scrappade vi canvas. Det är allt ett tag sen jag gjorde det, men hade en idé som gick att omsätta som den var, så det tog mej bara nån timma att få till den här:

 

Det är massor av material jag bara haft liggande; spillpapper, band jag samlat på mej för mina egna bröllops-LOs, blommor jag fick i julas, charms och andra metalldekorationer jag fått av Marie-71 och stämplar jag köpt för åratal sen som kom till användning, dyna StazOn. Toppat hela kreationen med stickles Burgundy som är en ny favorit! (lagt längs kanten mellan papper och band).

Tavlan är en present, ska lämna den imorgon 🙂

Skön lördagkväll, kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

