Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

7 saker jag är bra på!

Ibland behöver man lite ego-scrapping! Jag har faktiskt ett album speciellt för det! Det är ingen BoM, utan ett album där jag scrappar positiva saker om mej, saker jag gillar just nu mm.

Papirdokkene har numera Helgescrappen på forumet; en utmaning kommer upp på fredag kväll och man har helgen på sej att lämna sitt bidrag. En kategori för kort och en för LO. LO-utmaningen i helgen var att scrappa om sej själv och 7 saker man är bra på, och jag hakade på såklart!

Jag kombinerade utmaningen med en skiss- och färgutmaning på http://scrappaloss.blogspot.se/ som kom upp i lördags, samma dag jag gjorde denna – perfekt inspiration!!! Jag har tolkat skissen ganska fritt för att den skulle passa mitt format och det jag ville ha den till.

Gillar du utmaningar? Jag utmanar DEJ att scrappa om 7 saker du är BRA på 🙂

Kramiz Kada

Papirdokkenes forum hittar du här http://www.papirdokkene.com

ScrappaLoss’ utmaning: http://scrappaloss.blogspot.se/2012/03/skiss-och-farginspiration.html

Single Post Navigation

One thought on “7 saker jag är bra på!

  1. Härligt layout du gjort Kada och kul att du länkat till den på scrappaloss!

    Vi ses på orust i sommar!

    Kram
    Lena Wanel

Kommentera

