Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Drömresor…

Det är ny månad och idag kan man bli grundligt lurad om man inte tänker sej för… Så är det i alla fall för mej, jag kommer aldrig på idén att lura nån själv men brukar åka dit på fläckar på kläderna, favoritserie på tvn och en massa annat ofarligt bus 🙂

April månad inspireras vi av orden Asien och Litteratur i butiksbloggen. Det ska bli spännande att se dt-medlemmarnas associationer kring detta. För min del är Asien en del av världen jag inte varit i och det är nåt jag hoppas ändras så småningom. En sida till min BoM (Boken om Mej) fick det bli sålänge…

Jag har använt Maja Design-papper från Vintage Winter och Skärgårdsliv; vrid och vänd på dina papper och de blir genast väldigt användbara *tips*. Blomrankan gjorde jag under Sandys kurs i mars; det var inte alls svårt, bara lite pilligt…  Nästa chans att lära sej göra en liknande ranka är på vårt ScrapEvent – passa på! För att vara min andra ranka nånsin måste jag säga att jag blev rätt nöjd. Kompletterade med några pärlor ur mina gömmor.

Använde Papirdokkenes mars-skiss för att komma igång – toppen tycker jag!

Single Post Navigation

Kommentera

