Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Gult & Grönt

Månadens färgutmaning på Papirdokkene (forumet) är kombinationen gult och grönt… Hmm, Klurigt att få till det utan att det blir påsk! Men ett försök är jag ju tvungen till, och jag blev rätt nöjd! Älskar Bodils glada LOs, just nu min största inspirationskälla – den här är ”till dej”, vännen!

Min älsta faster och hennes man firade guldbröllop för ett par år sen, och de få foton jag tog den dagen har jag länge funderat på hur jag skulle få till nåt av… Här är de:

Fotat ute i solen så det är lite skuggningar, men fotot får duga sålänge…

Blandat gammalt och nytt precis som vanligt! Nytt från Bildmålarna, gammat från Basic Grey, utstansat från samlingarna, ny glitterpenna…

Bredbandet bråkar med oss idag, men jag ska försöka ladda upp fler inlägg, vi får se om jag lyckas…

Single Post Navigation

Kommentera

