Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Ännu ett minialbum: Bäverland

I höstas gästade Karin/Cloud den studiecirkel jag håller i (i butiken) och då var temat enkelt minialbum. Jag ville göra ett album om en härlig vårpromenad, nu blev albumet för stort för de få bilder jag hade… Så det blev till att hitta på annat att skriva och där tog det STOPP! Men nu är jag klar…

Suddigt foto men jag ids inte ta ett till..

Albummet är gjort av mönsterpapper och cardstock och är 6×6″ stort. Enkelt men kul att göra! Använde utstansat som bara låg här och ”skräpade” och några stickers som jag tyckte passade bra med tanke på att det var barn med på turen 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Single Post Navigation

Kommentera

