Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Misses och Morris matte

Här är min gula LO om 3 saker jag tror Misse tycker jag är bra på 🙂

Detta är en utmaning jag antagit, fått den av en grupp kompisar. Den löd: 3 saker du är bra på/stolt över, nåt gult, spets och blommor. Det blev inte nåt gult, det blev bara gult… KUL som omväxling!

Fotot tog jag med mobilen en morgon som Misse överföll mej… Ibland får han såna ryck och bli desperat kelsjuk och kastar sej över mej – vilket sätt att vakna på! Det går an när han är torr men det har hänt att han kommit direkt utifrån en regnig dag. Det är öronen som är viktigast, det ska ”gnuggas” en bra stund, så man kan tro de ramlar av om man håller på längre… Det är alltid Misse själv som bestämmer när han är kelsjuk men detta tar ibland priset! Husse har hittills inte fått vara med om nåt liknade…

Single Post Navigation

Kommentera

