Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Scrapträff hos mej 15/4


Nu är det VÅR på allvar, och det märks när jag scrappar om vad som hänt i veckan. Den här gjorde jag i söndags när OrustScrapparna samlades hos mej:

Som vanligt en massa spillbitar av papper… Just nu har jag snöat in på KNAPPAR som dekoration; vilket visar sej även på denna dubbel-Lo som jag också gjorde:

Foton och papper har legat i en mapp i ett par år; jag började men fick liksom inte till det och la det åt sidan… Med hjälp av lite spillbitar och en skiss från PapirDokkenes form föll det tillslut på plats… Vänstersidan på min dubbel är gjord efter denna skiss:

Gjorde om den lite för att passa mina foton, jättekul utmaning!

TACK tjejer för en härlig eftermidddag; vi var 6 stycken den här gången!

Ha nu en skön fredagkväll!

Single Post Navigation

Kommentera

