Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckans sida, nr 16

I förmiddags var Cloud med dotter + jag ute och gick i skogarna runt Vräland; dvs här hos mej! Svåra frågor gjorde att vi inte fick så många rätt men lillan fick BINGO och det räddade hela promenaden som gick på leriga skogsvägar till stor del. En korv med bröd och saft hägrade dessutom vid målet! Detta är helt klart veckans händelse för min del, det är mest jobb nu (mitt eget fel) så det är härligt att göra nåt helt annat en dag!

Spillbitar som vanligt, kompletterat med delar ur promenad-schemat och en massa blingstenar – som jag hade satt på en LO igår men sen plockade bort igen… Här passade de bra; rosa och bling var ju tvunget med tanke på fotomodellen 🙂

 

Två veckor till, sen är mitt första album fullt och det är dags att börja på nr 2… Så fort tiden går! Snart är en tredjedel av 2012 redan avklarat… Så glad jag är över att jag startade det här projektet, det är mycket jag redan glömt upptäcker jag när jag bläddrar igenom mina första sidor.

Ha en skön söndagkväll!

Single Post Navigation

Kommentera

