Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Art-Journal: Sköna Maj 2012

Igår började jag kladda… Framför TVn när hockeyn började… Jag behövde fokusera på nåt positivt! När jag skulle testa min nya stämpel tidigare på eftermiddagen så stämplade jag den i min bok och jag gillar den massor! Utifrån den kom sedan tankarna och jag bestämde mej för att plocka fram mina torrpastell-pennor och leka med dem.

Så här blev det:

 

Både min bok och mina pennor kommer från Derwent; läs mer om pennorna här http://www.pencils.co.uk/product.aspx?mid=725

De kan såklart beställas i min butik om man vill ha egna… *ler* Jag är inget proffs på nåt sätt alls men man kan ju ha kul ändå!

Single Post Navigation

One thought on “Art-Journal: Sköna Maj 2012

  1. bodilscrap on said:

    Så flott AJ side. Fint blomsterstempel.

Kommentera

