Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Vintagekort i blått

Jag blev utmanad i söndags till att göra ett vintagekort med masse lag på lag, bling, blomster og blonder. Puh, inte min stil alls, men det var ju just därför jag fick utmaningen… Jag kombinerade kortet med Helgescrappen: ett kort hvor blå er dominerende, i tillegg må du bruke blonde på det og minst tre knapper!

So, here we go: 

Alla mönsterpapper är Maja Deisgn, Vintage Christmas! Spillbitar kan alltid bli nåt! En bit cardstock jag körde genom well-papp-rullaren, band, blommor, en chipboard-platta med först en stämplad ram och sen alfastickers, knappar, blommor och blad, halvpärlor, stickles Platinum, en liten kakservett och två små bitar pärlfloss fick jag också in. Swirls stämplade jag in där jag tyckte det passade… Chalkat med Creamy Brown och Dark Brown Fluid Chalk.

Och vad händer – jo jag VANN utmaningen!!!!!!!!!!! Och fick den här skrytknappen som såklart åker in på skrytsidan.

Vem som ska få kortet har jag för en gångs skull ingen aning om, men det är alltid bra att ha nåt ”på lager”!

Kramiz K

Single Post Navigation

Kommentera

