Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Ryggsäck till brorsan

Detta har jag bloggat för butiken idag:

Igår fyllde min bror år och då fick han en liten ryggsäck istället för ett kort. Eftersom det passar så bra att ge honom presentkort kan man ju göra förpackningen lite rolig 🙂 Ryggsäcken lärde jag mej göra på vårt Event för ett par veckor sen, härliga Lenis var kursledare.

Så här blev den som brorsan fick, ber om ursäkt för att fotona inte är de allra bästa 😦

Från sidan: 

Och bakifrån:  

Vill du göra en likadan hittar du mall och beskrivning hos SplitcoastStampers http://www.splitcoaststampers.com/resources/tutorials/backpackbox/

Material till min ryggsäck:
Mönsterark:  Skärgårdsliv – Marina (Baksidan) och cardstock Classic – Kraft.

Öljetter: Capsule Collection Red Hot Eyelets Small, jeansbandet är helt nytt och finns i den fysiska butiken.

Bling: Rhinestenar – Clear och Papirdesign Blå toner

Inkat i vitt med hjälp av ColorBox Pigment Brush Pad – Frost White, glossat detaljer med Glossy Accents 
Ryggsäcken är monterade med Dubbelhäftande tejp, 3 mm. Ej SF 

Du behöver också SkärmaskinSilent Eyelet Settersax, limpenna för post-it-funktion, tex ZIG Limpenna 10g  och bigare tex Bone Folder 6″.

Grattis-stämpeln är en jag hade hemma, nåt jag köpt för många år sen; vet tyvärr inte tillverkaren.

Våga prova; det är inte så svårt att göra ryggsäcken även om beskrivningen är lång!

Kramiz Kada

Single Post Navigation

Kommentera

