Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Hipp Hurra, idag är min födelsedag!

Hihi, jag äääääskar att fylla år! Nu har jag dock redan firat med familj och vänner så idag firar jag på egen hand med att mysa hemma!

Jag har tillbringat några timmar i scraprummet nu och kommit ikapp med mina vecko-sidor! Här är de 3 som jag låg efter med:

V 17 – ScrapEvent!!!! Det var definitivt veckans händelse i mitt liv:

v18 blev det maj månad och ganska gott väder; katterna var överlyckliga och var på äventyr tillsammans! Och satt på altanen och mös också… Jag har använt en liten tag jag fick av Fantelant i mitt lykke-dokke-paket; den var så fin och passade så bra här!

V19 fyllde ju bror min och vi firade på hans födelsedag hemma hos mej; vi brukar fira ihop eftersom vi fyller så tätt. Mamma och pappa grattade mej med två härliga buketter de plockat i sina rabatter!!! Och så fick jag ett kuvert – min vinterresa är nu ”hemma” 🙂

Som vanligt är det massor av spillbitar och div. dekorationer från mina gömmor – mest sånt som legat och skräpat på scrapbordet *ler* Bokstavsstickers med Å, Ä och Ö hittar du i butiken, de kommer från norska Papirdesign och finns i flera läckra färger!

Imorgon är det en liten scrapträff i butiken för några scrapvänner; det och min födelsedag är veckans höjdpunkter den här veckan 🙂

Single Post Navigation

One thought on “Hipp Hurra, idag är min födelsedag!

  1. bodilscrap on said:

    Så fine sider i boken din.
    Gratulerer med dagen 🙂
    klem 🙂

Kommentera

