Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Mixed Media-album a´ la Sandy

Här är det jag pysslade med hela dagen på frändescrappen! Jag satt ganska tyst och koncentrerat, detta SKULLE bli klart. Det var nääästan att jag lyckades. Idag har jag gett bort det och då gjorde jag det allra sista jag ville göra också. Några sidor har jag lämnat halvklara för att Cloud, som fått albummet, ska få sätta sin egen prägel på det.

Detta höll Sandy kurs i under eventet; varken Cloud eller jag gick den kursen och därför tyckte jag det var kul att ge henne detta som present när hon fyllde jämna år häromdagen. KUL har jag haft, hoppas hon får minst lika kul när hon fixar resten 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Mixed Media-album a´ la Sandy

  1. Snyggt bara bilder som fattas men dom kanske hittar in nu under semestn 🙂

    Kram kram Vicky

  2. Hmm, jag ser bilderna…. Ska kolla om jag kan ändra nån inställning…?

Kommentera

