Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor!

Nu har jag hamnat på efterkälken med mina veckosidor så när regnet vräkte ner en söndageftermiddag för nån vecka sen passar jag på!

V20: jag fyllde år, det var Kristi Himmelfärds-helgen och då kom det också lite sol på söndagen! Fam. Melkersson kom på besök och vi hade en jättemysig eftermiddag tillsammans 🙂

V21: Det är Mors Dag, trädgården frodas; extra fina är våra Rhododendron:

Just den här sidan gjorde jag medvetet helt i grått och gult för att delta i Papirdokkenes forumutmaning Fargealongen där månadens färgkombo är Grått och Gult: Junialongen

Fler sidor är halvfärdiga, ska ta och göra klart dem + några nya på lördag tänkte jag (Orustscrappen).

Soliga hälsningar från Orust idag!

 

Single Post Navigation

Kommentera

