Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Prata med gester

En LO gjorde jag på OrustScrappen 30 juni: en 8×8″ till gudsonen album. Han älskar att vara ute, äta ute – och det gjorde vi under en tips-promenad förra våren. När han pratar använder han gärna gester för att förstärka och visa vad han menar… Detta måste ju dokumenteras 🙂

Jag har använt saker ur mina gömmor: En egengjord overlay (skrivit ut med laserskrivare på OH-film), blommor av olika slag, ett cirkelgem, stämplat en anfang med ett gel-a-tin-alfabet och likså min halvt dolda journalingruta är stämplad. Det mönstrade pappret är från Bildmålarna – det är ganska nytt 🙂 De genomskinliga små plast-cirklarna limmade jag med 3D-lacket; perfekt som lim när det ska vara genomskinlig!

Håller på med fler vecko-sidor, återkommer när de är klara.

Kramiz K

Single Post Navigation

One thought on “Prata med gester

  1. Så fin denne var♥
    Duse,fine farger,og en herlig gutt:)
    Stilig å lage egen overlay,så kreativt:)

Kommentera

