Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor 25-26

Här är nästa två sidor, klara! Inte långt kvar innan jag är ikapp. Har faktiskt gjort nr 27 också men den ska bloggas för butiken så det dröjer lite innan jag visar den här 🙂


Här har jag tolkat en skiss, till papirdokkenes juli-utmaning:

Ser liiite annorlunda ut i mitt format men jag är rätt nöjd med hur sidan blev.

 

Vecka 26 var det OrustScrappen!!! Jag lekte loss med aluminium-tejp på den här sidan:

Washi-tejp i blekt grönt  fick jag också in 🙂

Ha en skön söndagkväll! Kramiz K

 

Single Post Navigation

Kommentera

