Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosida nr 27 + Magnolia-besöket

Denna sida har jag bloggat för butiken idag, därför har jag inte visat den tidigare…

Vår gudson fyllde år och blått passar bra till de foton jag tog.  Storleken på min sida är 11 x 17,5 cm.

Beskrivning etc. hittar du här: http://creativica.wordpress.com/2012/07/26/blatt-som-vatten/

I förra veckan var Anna och jag i Borås på besök hos Magnolia. Ingen av oss hade varit där innan så det var spännande! Jag upplevde butiken lite rörig och eftersom jag inte stämplar så mycket var det allt annat jag kollade på i första hand. Massor av GAMLA papper, en del är närmare 10 år!!! Kändes konstigt att inte hitta några nyheter (jo, deras egna men inget annat). Lite shoppat blev det, men det mesta av pengarna har jag faktiskt kvar!

Shoppat:

De dova papprena i höger övre hörn köpte jag till Marie och de blingade rosorna fick hon också. Några småpapper ska Cloud få, men resten är mitt, ligger fortfarande i sin påse…

Några bilder från vår utflykt också:

 

 

Ska försöka fota och redigera bilderna från lördagens träff i Utby också, funkar rätt bra att ha lap-toppen på magen – på återseende! 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

