Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Ordning på distresserna :-)

Mår liiite bättre nu i helgen och sugen på att göra nåt, inte illa! Har plockat och rensat lite här och var; idag i pysselrummet (börjat i alla fall).

Igår kom jag plötsligt på hur jag skulle organisera mina distressdynor! I förmiddags skred jag till verket.

Först märkning:

 

Och så in i Qk-hyllan där jag  hade 3 lediga hyllor!

Fortsätter nu med att röja bordsytan…

Imorgon bitti blir det sjukhusets Labb för en del prover – kanske kan jag få veta vad som felar mej vid läkarbesöket på torsdag…

Skön söndag allihop!

Kramiz K

Single Post Navigation

One thought on “Ordning på distresserna :-)

  1. Jag hoppas verkligen att du snart känner dej MYCKET piggare! Och att semestern har fyllt dej med lite mer energi och att du fått vila uuuut! Det brukar göra gott bara det, menar jag! 😉 Kul och göra fint bland sina pysselsaker. Gjorde jag också för ett tag sedan….men det syns inte nu!!?!?!? Förstår inte detta…Hahaha! i dag blir det lite pysslande här hemma också, och så ska jag ju fotografera mitt bidrag till CREATIVICAS Juli/ Augusti utmaning som jag fick färdig i går! *ler rött!* Kram på dej och fortsätt krya på dej!
    Jenny (Moj i Blogglandia..)

Kommentera

