Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Sommarhälsning

Idag har jag pysslat liiiite! Ett enkelt kort med en liten gåva ska jag posta imorgon; en s.k. RAK (random act of kindness) och den går till en vän som jag uppskattar mycket. Vem skriver jag inte, återstår att se i vems brevlåda detta dyker upp ons/tor nånting 🙂

Ett lite kort gjort av en spillbit cardstock, spillbitar av mönsterpapper och en bit av en för gammal blomcheck vi hittade här hemma för ett tag sen blir basen till kortet.

 

Insidan:

(lite märklig färg på cardstocket på detta foto, lyckades inte få det bättre…)

Har vänt på det mönstrade pappret så det prickiga är baksidan. Stämplat med en liten stämpel jag fyndat på en scraploppis. Handskriven hälsning.

Baksidan:

Ett par spillbitar till av mönsterpappret…

Och så gåvan som medföljer:

Även dessa knappar & flatbacks är fyndade på scraploppis, med en speciell person i åtanke 🙂

Varit och lämnat 3 rör blod idag, hoppas få svar på torsdag om varför jag mår som jag gör… Imorgon tisdag är det vår bröllopsdag och dags för en utflykt… På återhörande!

Ha en skön kväll!

Kramiz K

 

 

 

 

Single Post Navigation

One thought on “Sommarhälsning

  1. Jätte guligt kort. 🙂 Den som får det blir nog jätte glad och gåvan är super gullig. 🙂

Kommentera

