Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Liten scrapträff hos Cloud idag!

Har varit iväg under dagen och scrappat med några goda vänner! TACK Cloud för en härlig dag med många skratt och god mat!

Jag har gjort hela 4 vecko-sidor så nu är jag ikapp!

V. 28 – Tour de France – stort att en svensk fick cykla i Bergatröjan, synd bara han inte fick behålla den in i mål… Men värt att minnas 🙂

Bakgrundspapper är från en engelsk scraptidning för åratal sen… Ingen aning om märke. Div. utstansade figurer fick jag in också – det var min utmaning för den här lilla träffen 🙂 Tack Anna för de gröna siffrorna som hade precis rätt färgton!

V.29: första semesterveckan och Anna & jag tog oss en tur till Borås med Magnolia som mål.

 

Här är bakgrundspappret från ett ark norskt julpapper jag köpte nån av de första mässorna jag var på… Utstansade hörn och molnet som jag skrev i, och så lånade Clouds härliga kantstans med fjärilar för en bård.

V. 30: semester och en dag skördade vi vår alldeles egna potatis…

Pappret är gammalt även är, Imaginisce om jag minns rätt… Och jag hittade en hel del utstansat i min pärm som kunde passa hemodlad potatis… Siffrorna är gnuggisar från Basic Grey – inte heller de är av nytt datum 😉 Försöker verkligen använda spillbitar och saker ur gömmorna när jag gör de här små sidorna 🙂 Lånade den härliga bladstansen av Tina, tack för det, vännen!

V.31 sista semesterveckan för min del, bla. gjorde vi en båttur med goda vänner!

 

Enklast tänkbara; allt ur ett papper! Fram- och baksida! Bara några gamla Thicker-bokstäver och handskriven text i övrigt.

Imorgon börjar jag jobba igen, återstår att se vad som händer att scrappa om 🙂

Gjorde en LO också idag, men den bloggar jag för butiken till helgen så den kommer jag visa först då!

Ha en skön kväll! Kramiz K

 

 

 

Single Post Navigation

Kommentera

