Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Födelsedagspicknick

Jag har antagit en utmaning igen inne hos Papirdokkene. Den här gången tog jag över en utmaning från en tjej som inte fick tid att vara med… Temat var MAT, valfritt alster. Efter en stunds fundering kom jag att tänka på foton från förra sommaren som inte blivit scrappade, dags att ta tag i dem 🙂

Först tänkte jag göra den monochromatiskt grön, men fick inte det att bli så bra som jag ville, så det blev lite andra färger också innan jag var klar, här är den, en dubbel-Lo (2LO).

 

Jag har fortsatt med min egen utmaning att använda utstansat ur allt jag har i gömmorna; massor av BLAD blev det den här gången, och några små swirls hittade jag också samt lite gräs och några vita bokstäver.

En detalj på det underbara papper jag länge väntat på ”ett bra tillfälle” att använda; ÄNTLIGEN passade det in!

 

Har ingen aning om märke eller ålder, men det är långt i från nytt i alla fall…

Vilar och kopplar av allt jag kan, men mår bara sämre… Tyvärr är det inget att göra åt, det är så den här sjukdomen påverkar mej… Men jag kommer mej igen, förr eller senare 🙂

Single Post Navigation

2 thoughts on “Födelsedagspicknick

  1. Jättefin dubbel lo,riktigt sommerig och fin. 🙂

  2. TACK 🙂

Kommentera

