Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Flip-album

Jag har gjort ett album som ser krångligt ut men var jättelätt! En eftermiddag tog det bara. Jag har inte satt i foton och dekorerat det, det blir mottagens nöje att göra.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Här är beskrivningen: http://www.youtube.com/watch?v=4ZtPBpzc-Bw&feature=related

Material:

Cardstock i två olika färger. Mönstrat: grönt  och mörkblått fr Adornit, blå småspräckligt från Sweetwater och beige- resp. blåmelerat från ProvoCraft. Alla papper är gamla, från mina gömmor som innehåller såååå mycket jag inte visste jag hade… Inte en pryl jag köpt för att göra detta album!

Stämplar: några är loppisfynd som jag inte vet varifrån de kommer… Fågeln och bladen från Basic Grey, hjärtat och journalingrutan är från Prima, bladswirlen är en ministämpel från Inkadinkado.

Bokstäver: Stora är EcoPark, de små är American Crafts. Det blå bandet är från Maja Road, det gröna sick-sackbandet har jag fått i en swap för åratal sen…

Albumet är en födelsedagspresent till en väninna som flyttar i höst, lämnat över det idag 🙂

Single Post Navigation

One thought on “Flip-album

  1. Jätte fint album roligt och snyggt och inspererande. 🙂

Kommentera

