Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

ATC-kort med blommor

Jag har hållit en swap hos papirdokkene i sommar: Tema Blommor.

Så här blev mina kort:

Även den här gången gjorde jag ett extra 🙂

Baser till ATC-kort har jag i 100-tal, önskade mej det på ett forum för några år sen och fick massor! Och papper har jag gott om; Rosa är inte min färg, men det här pappret är embossat och är riktigt gulligt… Svåranvänt har jag tyckt, tills nu…  Fortsätter mitt projekt att använda färdig-utstansat ur gömmorna, från en Yahoo-grupp jag var med i 1800-kallt. Härlig känsla att ”använda upp” det man har tycker jag! Och rosa washi-tejp; eftersom det är 15 meter på varje rulle lär jag ha dem ett tag också…!

Här är alla korten i swappen:

Frukt & Bär är nästa swap-tema, kommer bilder så snart swappen kommit tillbaka 🙂

Single Post Navigation

Kommentera

