Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

Veckosidor 34 & 35

I dagens regnrusk kryper jag in i scraprummet med min onda hals och försöker glömma bort både vädret ute och att halsen inte är som den ska!

Först blev det två sidor till mitt års-album:

 

Svampen växer mitt i gräsmattan på västersidan av huset (slänten), minner om att hösten är i antågande… Div. spillbitar som vanligt, stämpelmotiven från Erikas stämplar gjorda för SODAK 2005… Siffrorna är Thickers i vinly.

Nästa sida gjorde jag för en liten utmaning vi har i ett kompisgäng; Valfritt alster som måste innehålla minst en uggla och en tag. Ugglan gjorde jag på cirkeln i torsdags och skulle ha på min nyinköpta almanacka – men den var för stor… Så den hamnade här. Fotot på Anna och mej har Micaela tagit 🙂

Enbart spillbitar här också, men denna gången är alla från samma tillverkare; Maja Design… Mönstret till Ugglan hittade jag på nätet nånstans, minns tyvärr inte var. Vet du så får du gärna lägga länken i kommentaren!

Använde en grenstämpel jag köpte av Sandy på förra lördagens träff (hennes loppislåda), bården på min lilla tag är stämplad med en clearstamp från Basic Grey.

Fortsätter nu på ett nytt projekt för september månad, återkommer när jag har nåt klart att visa 🙂

Siffrorna är Thickers i foam, lite glitterlim fick avrunda kreationen.

 

Single Post Navigation

Kommentera

