Kadas Scrapbooking

Not all treasure is silver and gold, mate (Capt. Jack Sparrow)

ATC augusti-swap: Frukt och bär-swap

Jag har swappat med Papirdokkene igen. Här är mitt swap-bidrag med motiv av favoriten över alla andra… Men jag börjar faktiskt misstänka att jag inte tål dem heller längre.. 😦

Utstansat från min digra samling av färdigutstansat: en oval ”plate”, ett blad och jordgubben fanns alla klara… Gillade stilen som blev med den enkla kombinationen + svartvitt papper (okänd tillverkare, spillbit som så mycket annat jag gör).  Jordgubbarnas ”frön” duttade jag gult glitterlim på som ”pricken över i”.

Nu har jag fått de andra bidragen så jag kan visa mitt nu.

Mitt i butiksflytt och varken tid eller ork att pyssla… Snart är vi klara!

På återseende,

Kada

Single Post Navigation

Kommentera

